فرشته کوچولوی ما فاطمه فرشته کوچولوی ما فاطمه ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما....

لبخند یک فرشته در خواب...

1391/11/29 7:24
نویسنده : مامانی
129 بازدید
اشتراک گذاری

برام خیلی جالب بود وقتی می شنیدم بچه ها تو خواب می خندن و گریه می کنن. تا اینکه امروز دوربین به دست واستادم بالا سرش تا آخرش خندید و ازش عکس گرفتم. میگن وقتی بچه ها تو خواب می خندن چیزای خوب و آدمای خوب و فرشته ها رو می بینند.من میگم چون دلشون پاکه شاید آقا امام زمانو می بینند.

الهم عجل لولیک الفرج

نویسنده بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فاطمه نجفی 1
15 دی 91 15:22
الهی قربونش بشم من. شیطون خواب چی رو میبینی که داری میخندی.ای ناقلا.ایشالاکه همیشه بخندی. قربونت بشم دختر عمو.


دختر عمو ممنون واسه پاپوشی که واسم فرستادی
خیلی خوشکله

elham
15 دی 91 17:17
وای بخورمت الهی.خواهش می کنم تند تند ازش عکس بگیرین.عادت کردیم هرروز باید ببینیمش قربونش بشم من.
خاله فرشته کوچولو
17 دی 91 12:21
خاله جون اگه امام زمان رو توی خوابت دیدی از طرف من بهشون بگو "همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی..." خاله قربونت بشه فرشته نازم!
خاله مریم
17 دی 91 15:57
عزیز دل خاله چطوره؟
خاله قربون اون لبخندت بره
خاله فدات بشه که دوتا دوتا میپوشی سرمایی
حالا اینطوری خوبه خاله که عروسیم نیومدی؟
منم عروسیت نمیاما (التماس نکن !)


قرار شد با مامانی بهم لگد بزنید
غلط کردم نیومدم
قهر نکن خاله بزرگه
مامان امیر علی...
23 دی 91 21:57
واقعا مثل فرشته ها شدی.خیلی ناز خندیدی ایشالا همیشه بخندی


ممنون خاله گلی
برام دعا کن زودی بزرگ شم و مامان و بابام کمتر جوش بزنن و پیر بشن
بابای امیر علی...
23 دی 91 22:04
کنجده بزرگ شده ی عمو .بابایی میگه امام زمان من میگم امامزاده با امام زمان که دستش تو دست مادرشه رو داری میبینی!واسه داداشت امیرعلی با مامانش هم دعا کن.من که شب وروز دارم دعا میکنم. خیلی دوس دارم اونجا باشم یه گازه محکمت بگیرم که جاش بمونه.عمو دوست داره...


ممنون عمو
ایشالا امامزاده مواظب شما و خاله و امیر علی باشه من که از امیرعلی بزرگترم دنیا اومد گازش می گیرم صد تا...