فرشته کوچولوی ما فاطمه فرشته کوچولوی ما فاطمه ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما....

عکسای خاله نجمه

1391/10/20 17:45
نویسنده : مامانی
27 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسارو خاله نجمه ماهت با موبایلش ازت گرفته و ازم خواست بذارم تو وبلاگت به اسم خودش

 

مامانی ما خیلی چیزا رو مدیون خاله نجمه ایم از همین جا می بوسمش و ازش تشکر می کنم. خیلی نازی نجمه ایقلبقلبماچ

وهمینطور آبجی گلش فاطمه خانوم که این چند روز خیلی بهش زحمت دادیم هم من هم فاطمه طلا

خاله فاطمه ممنونیم می بوسیمتماچماچقلب

 

 niniweblog.com

دو دو تا میشه چند تا؟ کسی می دونه؟

 

 

 

 

 

 

هنوزم نفهمیدم دو دو تا میشه چند تا!! هیشکی نیست منو کمک کنه؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

خدا! از دست این خاله نجمه

پیشی بیا منو بخور راحتم کن!!

 مامانم به من میگه جوجه!

هرجا جوجه میبینه یاد من میفته!! میگه لبات مث نوک جوجه است!

 

من و عروسکم

این عروسکمو خیلی دوست دارم هروقت غرغرو میشم آهنگ این عروسک یه کم آرومم میکنه!(توجه بفرمایید، "یه کم" فقط "یه کم". یه شیطونی هستم اون سرش ناپیدا!)

 

 

 

این همه عکس نیگا کردین شاید خندیدید شاید ذوق کردید شایدم قربون صدقه ام رفتید،

ولی آخرش هیشکی نگفت دو دو تا میشه چندتا؟!

ولش کن می رم از مامانم می پرسم نه از بابایی ام می پرسم.

مامان بابا دوست دارم سرمو رو پاهات میذارم....

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

fateme
19 دی 91 18:44
salam nafasssss...vayyyy in chan rooz ke man naboodam ninie khoshgel che naz shodeeee..azizammm....rasti ninie pak o khoshgel،mamane nini،babaye nini..aslan har ki mitoone baram doa konin emtehanatam o tahvil projheham sangine..terme akharam..o koli dare behem feshar vared mishe az tarafi ham bana be dalayeli tamarkoz nadaram..doam koninnnnnnnn..boooos bara ninie naze khodam


سلام عزیزم ممنون که سر میزنی
ایشالا این ترم آخر هم به خیر و خوشی تموم بشه و با نمره های خوب
تو هم برای من و نی نی و بابای نی نی دعا کن

خاله فاطمه
21 دی 91 16:01
سلام عزیزدل خاله
هیچکس که بهت نگفت چندتا میشه... عیبی نداره خودم بهت میگم: خاله جون میشه شونصدتا ولی اگه تلفظش برات سخته میتونی بگی دوتا
دوست دارم گلم
دلم یه عاااااااااااااااااااااااااالمه برات تنگ شده


نه همون شومصدتا راحت تره!
خیلی با حالی خاله فاطمه دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه

فاطمه نجفی 1
24 دی 91 0:19
تو رو دوست دارم کسی مثل تو توی دنیا وجود نداره.
با تو آسمون آبی میباره شبامون میشه
پر ستاره.
عاشق تو شدم من عشقتم
واسه تو تشنم
بدون تو دیگه گل منی میمونی تا همیشه دل تنگ تو شدم
آسمون چشمات همیشه میخنده خندهاتو
دوست دارم تورو دوست دارم قد خدای آسمون عزیزم
اینو بدون با تو آرومه آرومم بی تو داغون داغونم
باتو دائم میخندم بی تو چشمامو میبندم

به تو می اندیشم گل نازم




ممنون دختر عمو جون دوست دارم
فاطمه نجفی 1
24 دی 91 22:52
مورچه سیاه کوچولو کار می کنه، بار می بره دونه هارو جمع می کنه داخل انبار می بره مورچه سیاه کوچولو زیرِ زمین لونه داره تو لونه ی زیرِزمین یه عالمه دونه داره مورچه سیاه کوچولو عاشق کار و کوششه تابستون و فصل بهار همیشه زحمت می کشه مورچه سیاه کوچولو خوشحاله و غم نداره فصل زمستون که بیاد آب و غذا کم نداره این شعر تا عید یاد بگیر بیام پیشت برام بخونی.
فاطمه نجفی 1
25 دی 91 21:47
زنگ، زنگ قرآن بود زنگ با خدا بودن از خدا شنیدن حرف پاك و باصفا بودن آمد و معلم گفت: «مرضیه! بخوان»، خواندم ابتدای قرآن را، در ادامه اش ماندم ابتدای قرآن «حمد» سوره ای كه مشهور است سوره ای كه ما حفظیم سوره ای كه چون نور است بعد «حمد» و «بسم الله...» «ذالك الكتاب» آمد سخت شد برای من خواندمش ولیكن بد بچه ها كه خندیدند حال من گرفت اما دل زدم به دریا و كردم آن زمان غوغا بعد هم معلم گفت: «آفرین » و خندیدم بیست داد در دفتر من یواشكی دیدم!
خاله فاطمه
28 دی 91 11:16
سلام عزیزدلم خوبی خاله؟ دلم برات یه ذره شده نفس خاله.مژگانی چرا عکسای فاطمه جونم رو نمیذاری؟ نمیگی دلم براش تنگ میشه؟آخه ما که یه دونه خواهرزاده بیشتر نداریم!!! i love you my cute niece,for ever... every day, every where, i wish your happiness
دائی صالح
9 بهمن 91 18:17
فاطمه جون به مامانت بگو عکسا کجا رفته؟